mandag den 28. marts 2011

på den ene side...

mon man er overdrevent patetisk, iblandet en knivspids forfængelighed, når man sender sin mand afsted til kiosken, for at indkøbe et stk nyudgivet nyt kvindemagasin med målgruppen 40+, mens man selv leger incognito derhjemme?

og hvis man er, så er det under alle omstændigheder for sent. for jeg (han) har allerede købt det..



(der var en enkelt artikel som blev vist i teaseren på tv, som jeg forestillede mig, jeg måske eventuelt kunne bruge til noget... derfor!) .

4 kommentarer:

spunky sagde ...

joooo men sagde du ikke kvindemagasin +40??????????????????????????????????

Christina sagde ...

netop derfor burde det ikke kunne tiltrække min opmærksomhed...

er vist bare lidt kørt fast i egen selvynk, blandt andet :)

Christina sagde ...

måske man burde kappe forbindelsen til nettet indtil videre... eller bare til man igen kan forstå sig og sit....

spunky sagde ...

tjaaa hvis det er det der skal til...
har selv gjort det delvist....