torsdag den 31. januar 2008

time-out

altså jeg ved godt, at mit humør ikke har været det bedste her på det sidste. jeg har vist tilmed forsøgt mig med grimme ord (rundstyk!!). men derfra og til at angive min blog som havende "objectionable content", det er måske lidt drastisk i mine øjne.

men ok, ret skal være ret, og jeg skal nok forsøge at bande mindre i fremtiden. og jeg går sporenstregs ud og vasker min mund med sæbe... eller er en håndvask mon i virkeligheden tættere på den rette bod?


jeg er god igen, og vil i så ikke godt holde op med at flage med rødt på min blog, søde bloggerfolk??

3 kommentarer:

Superskurk sagde ...

Arj helt ærligt.....et par bandeord kan da vel for dælen ikke forarge nogen! Det kunne jo være at der var en gangske velbegrundet meninge med dem, hvad der helt sikkert er.

spunky sagde ...

Flage med rødt????

jeg flager altid personligt med blåt.. det minder mig om alt det maritime som jeg ikke kan fordrage...

jeg hader vand!

og i øvrigt det der med at vaske munden med sæbe...

det er ikke nogen rar smag skulle jeg hilse og sige ...

"Been there, don that...didn't by the t-shirt, but moved on".

LUX hed den vidst... og føj... jeg havde den ækle smag i munden i flere dage...

Af samme årsag har mine børn aldrig haft en barnepige.... jeg er jo ikke ond imod dem!

Christina sagde ...

maja k : du kan tro der er!

men det går altså ikke væk af den grund, jeg er ikke helt sikker på hvad det skal gøre godt for, men det kan være de tror at jeg er ved at planlægge noget terror eller noget. det kunne ligne mig ;)

spunk : aner jeg en sammenhæng mellem en ond nanny, en lille spunk og en luxbar... stakkels dig!!