mandag den 1. september 2008

på den igen

og så så man lige missm siddende helt afslappet på føtex' parkeringsplads i silende regnvejr, mens alle andre så sure, fortravlede og mandagsfrustrerede ud. i bilen. iført et meget bredt grin. og uden nogen som helst hensigt om at opfylde sit primære mål, som egentlig var sur mandagsregnvejrsindkøbstur.


tak anders lund madsen og anders breinholt, af hjertet tak for, at i atter vil bruge hæmningsløst af min i forvejen udpræget sparsomme mængde af eftermiddagstimer. og velkommen hjem fra sommerferie :D

7 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Lige præcis!... også store smil i min eftermiddagstravlhed :) .. fantastisk de er tilbage..

og morgenholdet for den sags skyld!.. Normale tilstande igen, det kan vi li!

Christina sagde ...

nemlig smukke. også i den grad. (og ikke et ord om autisme i denne sammenhæng...)

Frk. Maj sagde ...

hahaha - neeeej da!

spunky sagde ...

ja anders og anders er guld værd...

jeg glæder mig til i morgen hvor de skal læse tv2 indslag op, da de ikke må bringe dem "direkte".

Christina sagde ...

spunk : skal vi synkron-nyde :D

Anonym sagde ...

Jeg glæder mig til at nyde dig og dit selskab. Snart. Som i meget-snart!

Kys

Christina sagde ...

...lige om lidt faktisk :D


kys selv.