fredag den 3. juli 2009

endelig alene

men på den utroligt ufrivillige måde. vi er inviteret i sommerhus i weekenden. af nogle meget meget søde mennesker og deres meget meget lækre tvillinger. som er på alder med den 5-årige. i solskin. på fyn. need i say more.

altså udover at jeg skal i to tolv-timers vagter i denne weekend. 7-19. lørdag og søndag. argh!

så min kære familie drager i morgen tidlig ud i sommerlandet, og efterlader mig herhjemme i den amtslige bageovn. heldigvis kommer jeg ikke til at kede mig. jeg har nemlig allieret mig med en gedign mængde stor journalistisk nyheddsstof, og en sand banke af små kulinariske perler (såsom franske vafler og røde snørebånd - jumbo size pakken... hele 1800 gram!). som sådan cirka, udfra et erfaringsbaseret skøn, får omkring 7 1/2 minuts udelt opmærksomhed, inden jeg falder i søvn på sofaen.

hvor heldig kan man være.

Ingen kommentarer: