torsdag den 8. oktober 2009

mærkedage

til de to tal-nørder... i ved vel selv hvem i er. mine børn er faktisk hhv 5- og 8 år. Jeg har troligt ladet dem blive et år ældre hver eneste gang det var dem berettiget. og det sker faktisk atter for den ene i morgen, hvor den otte-årige officielt aldrig igen vil tituleres den otte-årige, men derimod den ni-årige (eller teen-ageren) som hun efterhånden oftere reagerer på... så måske nogen skulle følge bedre med i timerne....?!!


bonzai... ptoi!


(men tak fordi i følger med, jeg går ud fra at i er de eneste efterhånden, qua mit engagement det sidste stykke tid... )

3 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Nå godt nok så.

Stort til lykke med teenager in spe - arh, det er lidt tidligt at reagere på det, hva'?

Louise sagde ...

TILLYKKE TIL SMUKKELINE!

spunky sagde ...

hmmmmm... jeg ved ikke hvorfor men jeg føler mig ramt...

tillykke med den 9årige! ;-)