tirsdag den 20. oktober 2009

note til selv

husk at efteråret er den smukkeste årstid, og at tingenes tilstand aldrig er værre end den tolkning, man formår at anskue problemet igennem. og så lige, at det er nemmere at opleve skønheden i efteråret, hvis man tager sig sammen, og faktisk går udenfor...


jeg blev 35 i går. udover det blev jeg dybt rørt over, at nogen havde husket min fødselsdag, i ved selv hvem i er. tak. det gjorde mig meget glad. virkeligt. der sker så meget i mit liv lige nu, og jeg ved ikke, om jeg kommer til at skrive om det her. jeg tror det ikke, men det fylder meget. så meget at det nogen gange er svært at prioritere resten, men jeg forsøger. stædigt. og på en efterårsdag hvor solen har forvandlet en hel skovsø til det pureste glitrende kviksølv, er det svært ikke at tro på mirakler. så det gør jeg så.

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Miraklet er, at vi tror. På miraklet. Uanset vores erfaringer!

(vi skal erfare med det altid uerfarne hjerte, smukke.)

Og tillykke!!!!!!!!! (igen)

Zette sagde ...

Efteråret kan være meget dejligt, hvis ikke det var så pokkers mørkt!
Men smukt billede, det er det!

Sebastian sagde ...

Meget, meget smukt billede - flot fanget.

spunky sagde ...

eiii altså.... super flot billede.
alt alt forsent forsinket tillykke!