fredag den 29. oktober 2010

anonym

HVAD SKER DER LIGE?!

her er jeg klar til mit store officielle comeback, og så er blogbot nede. hvordan skal jeg så få kommunikeret ud, at jeg nu vil skrive minimum et indlæg om dagen... eller om ugen, den er stadig lidt uklar.
men alligevel. det er tarveligt. jeg vil læses!! (tilsæt selv lillepigesurmulen efter behov)

hmpf. men faktum er, at mit liv er gået i stå. bogstaveligt talt. så nu vil jeg i gang igen. om ikke andet, så for selv at opdage, at der er en verden udenfor, og at den rangerer højere end risikoen for et anfald. og denne metode er stensikker, for i første omgang kan den klares fra sofaen. så deeeet....


så tadaaaaa... jeg giver jer hermed missm! velkommen tilbage...


tror i også på det? jeg ville gerne, det er sikkert. og jeg har besluttet mig for, at det er nu. men derfra, og til reel aktivitet... til gengæld er der risikoen for at gå i frø. den skræmmer mig ret meget, og jeg er tæt på. som i temmelig tæt. lad os se...

4 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Hov hvor strengt af blogspot - men hvordan kunne det nu lade sig gøre, at jeg så kan læse dit indlæg??? ;-)

Lyder super dejligt med et indlæg om dagen - det vil jeg glæde mig meget til.

Læses, det bliver du, ingen tvivl om det, og du får nok også lidt respons ;)

Held og lykke og stor tiltro til projektet herfra.

LouLou sagde ...

<3

Zette sagde ...

Altså jeg tror på dig. For hos Zettes er der ligeså meget liv som hos dig MissM. Skal vi være ynkelige sammen?

Christina sagde ...

seb, du er sød!

søde loulou, det kan du selv være ;)

og zette, det er en deal!