tirsdag den 27. februar 2007

giver det mening

har offentliggjort min blog. ikke i den helt store stil med launch-party og bannerreklamer, er bare kommet til at sende et enkelt lillebitte link til en enkelt lillebitte kær veninde, bare for at se hvad der kunne ske ved det...

så nu har jeg inviteret "fremmede" ind på mit hemmelige værelse.

kan man bare ikke holde ud til at være alene ret længe af gangen? jeg mener, jeg ved godt at vi som mennesker er sociale væsener, flokdyr osv. men jeg er rigeligt social i min dagligdag, det var lissom det, der udløste min virtuelle flytning, troede faktisk jeg ville nyde at være alene,

åbentbart ikke...

7 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Tak fordi vi må komme ind på dit "værelse"!
Jeg regner med at komme forbi hver dag ;-)

Christina sagde ...

Dejligt, du skal være hjertens velkommen;-)

Christina sagde ...

... og lang tid siden forresten og velkommen hjem til Århus, vi har savnet dig;-)

Anne O'Manne sagde ...

Tak :-)

Det er dejligt at være tilbage!

Frk. Maj sagde ...

Hvor hyggeligt du også er herinde :-)

Glæder mig til at se dig torsdag, og så ellers også følge med her på bloggen :x

Christina sagde ...

Velkommen til smukke:-) ...som nævnt andetsteds, du smitter...

Frk. Maj sagde ...

Så længe det ikke er noget farligt jeg smitter med :-)