onsdag den 28. februar 2007

så er det nok blev der sagt

Aaargh.., har siddet den halve nat og nørdet på nettet... og jeg mener nørdet! har siddet på diverse mac-forums og nærstuderet samtaler mellem mac-entusiaster (der skriver ting som: "Waffled foreheads are a symptom of broken keyboards and inexperienced users", ja tak, og hvordan er det liige at det hjælper mig??)
sagen er den at jeg (gudskelov ikke kæresten, kunne have medført skilsmisse!!) har slettet vores printere i mit system. skriver ud over kærestens PC'er (der ikke er en mac!) og nu kan jeg ikke genoprette dem, og slet ikke printe... selv ikke nørderne har kunnet hjælpe mig denne gang... endnu i hvertfald... gad godt vide om man mon kan få klip i sit iLicense, for uoverlagt dumhed??

og kærestens eneste kommentar : "gudskelov det ikke var mig, kunne have medført skilsmisse".

Ingen kommentarer: