tirsdag den 27. februar 2007

hjææælp!!

er det muligt at blive afhængig af sodavand? og her mener jeg ikke enhver slags anonym og ligegyldig sodavand, jeg mener den sodavand, der har sin helt egen identitet udviklet af uendeligt mange meget kloge marketingfolk, der ved hvad de laver... i ved den brune... den, der opfandt julemanden...
har haft mange dåser af den livgivende væske stående på altanen, iskolde og helt fantastiske, og nu er de væk... helt væk! og ikke bare er de ikke mere, min krop opfører sig mærkeligt, sitrer og er urolig og...

hm, tror bare jeg går i kiosken.

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Ja! Det er muligt!

Jeg er selv i gang med en kold tyrker. Den holder nok lige til fredag aften - og så starter den igen mandag... (gentages hver uge resten af mit liv).

Jeg må bare have noget engang imellem. Bare lidt (åhr hvad, tager du ikke en med til mig, når du går i kiosken?)

Christina sagde ...

kommer du og henter den? på den anden side hvis ikke har jeg to, og det er jo dobbelt så godt.

Anne O'Manne sagde ...

Hold fingrene fra den cola!!! Jeg er der om to sekunder...