mandag den 31. december 2007

fem-i-kvalme

hvornår filan lærer jeg det... bare fordi, der står en uåbnet kasse toms mimoser midt på køkkenbordet, er det ikke, og jeg forsøger lige med en gentagelse for at minimere sandsynligheden for fremtidige hjerneblødninger, det er ikke ensbetydende med, at samtlige små lækre chokoladeovertrukne nøddebasser, er tiltænkt mit dagsenergiindtag. og især ikke når indtaget foregår over godt og vel 5 minutter...

det er ulækkert missm! og det er endnu mere ulækkert, at der lige under den nu tømte æske mimoser befinder sig en kasse åkander, som jeg har på fornemmelsen, skal nøjagtigt samme vej som mimoserne lige om lidt.

4 kommentarer:

mig selv sagde ...

YES I am NOT alone...

Her spises der bare for meget sne.... ja altså... ikke pulver "sne" men snebolde :-))
mums.... ca 10 min.efter... Av for satan i galdesten mm.....

:-) forsat rigtig god appetit...

Christina sagde ...

mig selv : århhh... snebolde!! ;)


... jeg tror lige jeg skal i kiosken...

mig selv sagde ...

min kvickly sælger STADIG to poser for 20 kr :-)) det bliver en dejlig weekend... :-) sne inde, sne ude... måske :-) er mest vild med spiselig sne....

Christina sagde ...

mig selv : håber du nyder weekenden... og sneboldene. gad godt vide om kvickly har søndagsåbent. kunne faktisk godt unde mig selv en pose snebolde, eller ti, lige nu ;)