søndag den 23. december 2007

ffw

nogen har sat mit liv på fast forward. vil de venligt sætte det tilbage på normal hastighed. ellers svarer jeg ikke for følgerne!!

sidder lige nu og spekulerer på, om jeg får tid til at få lavet den julehilsen, som jeg havde planlagt. måske ikke. men så må man jo ty til alternativer for at få enderne til at hænge sammen. alternativer som jeg desværre ikke kan afsløre her. og det er bestemt ikke fordi jeg blogger fra arbejde. det kunne jeg aldrig finde på. nemlig nej.

måske kommer der en rigtig julehilsen. måske ikke. hvis ikke har dette indlæg hermed mandat til at blive ophøjet til rigtig.


glædelig jul derude. håber på en fantastisk en af slagsen. i slowmotion. tak.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Af hjertet: Glædelig jul!

Du har mandat til alt, hos mig dejlige menneske!

Rimkogeren sagde ...

Til bloggere som jeg
med interesse
har besøgt flere gange:

Højt over juleby og juleland
flyver hurtigt en munter lille julemand.
Han sidder på ryggen at den nystegte julegås,
en af dem med æbler og svedsker i mås,
bedre gås til opgaven nemlig ikke fås.
De skal dette ønske til dig bringe som julegave:
Altså, at du må få den jul, som du helst vil julehave.

Rimkogeren

Anonym sagde ...

Glædelig jul. Varm og kærligt ment. :-)

Zette sagde ...

Og også til dig! - og har du ikke været forbi mig på det seneste - så tak for kortet også her hos dig selv!

Sebastian sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine og alle jer andre.

spunky sagde ...

selv glædelig jul M&Mss..

ja du er godtnok forsvundet lidt her op mod jul...

men det er ikke noget dårligt tegn..

så bliver tiden sikker brugt fornuftigt andet steds..

håber du får en fantastisk jul med familien..

Spunky

Christina sagde ...

ballast : lige over. du gør mig glad :)

rimkoger : tak for den dejlige hilsen. jeg elsker dine små rim. og glædelig bagjul til dig også :)

kontorchef : lige over, savner dig ;)

zette : tak, og i lige måde!

seb : tak, håber i havde en skøn jul.

spunky : det er ikke et dårligt tegn, men jeg håber ikke at det bliver ved med at gå så stærkt. men det finder nok et naturligt leje før eller senere. gerne før!!

håber også, at i havde en vidunerlig jul!!