torsdag den 13. marts 2008

ny luft

hovsa. så gik der vist lidt tid. og med hvad. ville ønske at jeg kun berette om sindssygt interessante og vigtige forehavender jeg har haft, som har opholdt mig i en grad, så jeg umuligt kunne have taget mig tid til at logge på og læsse af.

og måske kunne jeg med lidt god vilje remse en eller to ting op, der i den forløbne tid har ophidset mig nok til, at det kunne bruges som en plausibel undskyldning for at gå i dvale. men sandheden er nok nærmere den, at jeg har haft brug for en tænkepause. sådan for alvor. for lige at finde forfæstet igen ovenpå flytning, uddannelse og arbejdsliv.


set i bakspejlet var det vist også en ordentlig mundfuld tilværelse jeg lige fik indtaget dér. men nu håber jeg at den er fordøjet i en grad, så jeg kan komme videre. og med disse ord...



velkommen tilbage, miss m.

8 kommentarer:

Majsen sagde ...

Velkommen tilbage. Du har jo haft brug for dit vinterhi og kommer tilbage sammen med alle de andre blomster der pibler op af jorden. Om lidt står også du i fuld flor igen. Det tror jeg fuld og fast på...!

Majsen sagde ...

.....der skulle naturligvis have stået: fuldt og fast. Jeg sidder ikke og pimper her lige inden børnehave-afhentnings-tidspunktet.

Christina sagde ...

majse : fuld og fast... hehe... det var jeg oss' i går...

men ikke lige inden børnehave-afhentnings-tidspunktet... der trækker jeg alligevel grænsen ;)

og tak for velkomst, og blomsteranalogien ikke mindst. og jeg håber at du får ret. rigtig meget!!

Anonym sagde ...

Bare.....knus

Og kærlighed :D

Zette sagde ...

Ja, det siger jeg altså også. Du har været virtuelt savnet

Christina sagde ...

zette og silhouet : tak. det luner.

og lige over.

spunky sagde ...

godt at se dig tilbage igen!

Christina sagde ...

tak spunk :)


det er rart at have genfundet lysten til at skrive. har på en eller anden pudsig måde følt mig amputeret, uden at kunne gøre noget ved det.

ikke spor rart. tror jeg enstemmigt vedtager, at det gider jeg ikke igen ;)