fredag den 30. januar 2009

stjernestøv

man kan vel ikke undgå, at der falder en smule stjernestøv af, når to så store personligheder mødes i dialog. clement husker jeg stadig som en lille bebumset knægt, som rendte rundt og så lidt fortabt ud i gangene på min gamle folkeskole... og så var hans far jo borgmester for den gamle by. den slags kan ikke undgå, at give lidt på kontoen, i hvert fald hos én som mig. og jeg kunne jo faktisk ret godt lide den gamle erik kjersgaard. han mindede mig på nogen måder lidt om julemanden, bare uden gaverne og tøjet.

og suzanne. jamen der er alt vist givet på forhånd, i hvert fald for undertegnede. jeg ville gerne have været suzanne når jeg blev stor. måske jeg kan nå det endnu.

store personligheder i hver sin ende af spekteret, med indlagt mulighed for fri tolkning. giv den et forsøg hvis du har en god time til overs. og har rummeligheden i behold. her.

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Jeg var der, Miss M. faktisk var jeg der to gange, for jeg så også lidt af genudsendelsen :-) vidste ikke clement var søn af Erik, det ved jeg nu, og nu virker det soleklart.

Christina sagde ...

hvor er jeg glad for, at det ikke kun er mig, der er til den side... jeg er ret vild med suzanne, altså så er det sagt!

og glad for at kunne pushe lidt insider-viden, isæt når det hjælper dig til at se lyset ;D