søndag den 31. januar 2010

en rigtig prinsesse

han har virkelig trukket vinderloddet i livets lotteri, ham min gemal. da jeg vågnede her til morgen var det med en skrigende ryg, som om ikke andet føltes som om den var gul og blå. og nej, jeg har ikke ligget på en hel masse madrasser og edderdunsdyner, men det er vel også kun ligegyldigt fyld, og man kan jo ikke få det hele...
min ugeplan siger vask af sengetøj i dag (meget prinsesset!), og da jeg når ned gennem lagene finder jeg synderen. ikke en ært, men alligevel.

jeg har overnattet på en banan. så giver det jo god mening. og jeg har intakt prinsessestatus, om ikke andet dagen ud.

same same...eller nowet?

2 kommentarer:

Trine sagde ...

jeg lurer paa hvordan bananen saa ud, efter at prinsessen havde hvilet paa den ??

Christina sagde ...

den var faktisk i forbavsende god stand, alt taget i betragtning. den endte faktisk sit liv i blenderen med en flok bær og noget yoghurt.

morgenmad til prinsesser tilberedt af overprinsessen over natten... :P