søndag den 31. januar 2010

ægte (g)uld

har totalt overforbrugt i denne måned, men når man går rundt og er helt blå og lidende på grund af udtalt underskud på varmekontoen, må man handle hurtigt. og det gjorde jeg så en helt ufattelig kold dag i nørgaard på strøget. så sig goddag til min nye bedste ven, og trofaste følgesvend; dries van noten.
jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skulle have kunnet klare januar uden...





men måske min bankdame ville anbefale et strikkekursus som potentiel løsning af fremtidige krisesituationer....

2 kommentarer:

Louise sagde ...

øv, her gik jeg og troede at jeg var din bedsteste ven, men jeg er knap så vamset, kan jeg godt se ;-)

(er ophængt, men hva mæ et næste-søndags-smut til Skanderbrog?)

Christina sagde ...

bare vent, når minus bliver til plus bliver der atter rykket rundt på prioriteringerne ;o)

...og hvor ufatteligt det end lyder, er næste søndag ikke helt umulig. lad os lige holde fast ved den tanke, ikk'?

vamsede søndagsknus fra dries og miss m.