lørdag den 6. november 2010

inspirationtak

jeg vil så gerne i gang med mine små daglige, og semi-narcissistiske anskuelser af livet på ligustervej, og sådan rundt og omkring. men det er som om, det bare ikke lige kommer til mig i tiden. Det er som om der er en knap der mangler at blive aktiveret "knappen-der-sætter-hjer- nen- i-stand-til-at-formulere-reflekterende-blogindlæg-ud-af missm's-reglementeret-enfoldige-ligustervejsliv".
hjælp anyone? støttegrupper? terapi? healing? pendulering? jeg er med, hvis bare det hjælper. der var engang det bare kom til mig, men jeg tror, at jeg er rusten efter længere tids dalren rundt i det virkelige liv, uden at forholde mig kritisk til andet, end om det er fair at ignorere facere på clemensbro... og det kan jeg svare på, uden at skulle formulere det i et blogindlæg... måske rustfjerner i kaffen er svaret?

hmmnn time will tell, måske det er endestationen for missm. det er i hvertfald frustrerende at vride sin hjerne som en karklud, og det eneste der kommer ud af det, er et (ellers udmærket) idyllisk snedækket foto fra vores nylige tur til moster ingers fantastiske hus i sydsverige... sødt, men hverken synderligt humoristisk eller kritisk. inspirationtak.

4 kommentarer:

spunky sagde ...

Man skal ikke tvinge tingene frem, men lade dem komme af sig selv, det kan godt betyde pauser og nogen gange lange pauser.

Men slut på MissM ... det må det ikke være .... eller det håber jeg i hvert fald ikke...

Christina sagde ...

tak spunk! jeg tror heller ikke det går så galt, men hvor er det dog frustrerende, når jeg nu endelig gerne vil.

hmnnn.... rustfjerner i kaffen it is :)

spunky sagde ...

"rustfjerner i kaffen" iddddrrrr ... Prøv med en kaluha i stedet for...

godt at du ikke ser det helt så sort hvidt!

Sebastian sagde ...

Hmm, mon ikke snaps kunne virke som rustfjerner?

Og det kan da godt kommes i kaffen ,-)

Håber afgjort heller ikke på nogen afslutninger her. (selvom jeg er blevet lidt skidt til at skrive retur).