tirsdag den 24. juli 2007

alarmerende

blev vækket af min af min alarm her til morgen. den fortalte med en meget høj og insisterende lyd, at den ikke havde noget signal. tdc som står for min alarms livsline, har åbentbart lukket for forbindelsen. det valgte alarmen at fortælle her til morgen klokken alt for tidligt. og det er jo faktisk meget godt og ret betryggende, at den siger fra.


bare ikke når man har to børn der er på sommerferiemode, og sover til klokken halv ti, og selv har kalkuleret med at sove ligeså længe, fordi man har pakket flyttekasser til klokken tre.



kaffe!!!

7 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Argh!!! Kunne den da ikke have valgt et mere passende tidspunkt? Og hvorfor kunne den ikke bare fortælle dig det på en blid måde?

Christina sagde ...

nemlig!

hvornår opfinder de en alarm, som kysser en i nakken og serverer morgenkaffe på sengen, når den mister signalet??

Anne O'Manne sagde ...

Den er ihvertfald købt det sekund, den kommer på markedet!

Anonym sagde ...

sjovt den sætning eller det ord har jeg også benyttet mig af en hel del gange idag.....4 tror jeg!!

og nu igen KAFFE!!!

det er hvad der skal til i en situation som vores!!

Christina sagde ...

anne : to af dem!!

spunky : lige nu tror jeg, at kaffen er det eneste reelle holdpunkt jeg har... og det imponerende er, at det faktisk virker!!

hvis jeg tager en ekstra kop for dig nu, tager du så en for mig senere...?

dobbelt så meget er dobbelt så godt ;-)

Anonym sagde ...

min krop dirrer og jeg er ikke sikker på at jeg kan sove i nat, på trods af hårdt fysisk flyttearbejde og en løbetur som adspredelse, men mere kaffe tror jeg altså ikke kroppen kan klarer i dag...... eller i morgen.
og jeg har slet ikke tal på hvor mange kopper kaffe jeg har indtaget i dag, men det er over 12 + cola i rigelige mængder..

Christina sagde ...

hehe... sidder her med dagens sidste glas cola, og dirrer med dig ;)


glæder mig til at høre om du kan komme igennem morgendagen uden koffeinen...