tirsdag den 24. juli 2007

endelig alene

har lige hjulpet to aldeles overgearede og temmelig utilfredse tøser i seng, efter en uretfærdigt lang og enerverende indelukket og regnvåd dag blandt alle flyttekasserne med en del hvinen, syngen, dansen, småskænderier, venskabelige slagsmål, en lille smule gråd, en hel masse latter, overdrevent mange flødeboller, og en mor, der lige nu kører på kaffe og rutine.

om de var trætte spurgte jeg faktisk ikke om, men jeg ved med sikkerhed at jeg er.


er nu i besiddelse af en restaurant i hjørnet af det, der engang var min stue, og et par flyttekasser med påskriften "trunter", der faktisk var forsvarligt lukkede, men som nu gaber hjælpeløst omkap med mig og min udmattede og ilthungrende hjerne.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

hæ hæ hæ

vi har nu flyttet det hele........ undtagen en kælder :(

øv det er altså bare nedtur...
for der er rigtig meget i den kælder!

men lejligheden er tom...... TOM!

jeg føler med dig....

Christina sagde ...

tillykke med det!!! fantastisk!!


jeg er ikke særlig misundelig... og sjovt nok er vi også i besiddelse af et yemmelig stort kælderrum, der igennem 7 år er blevet fyldt op efter devicen "skal vi køre på lossepladsen, naaarh... gider ikke, det ryger i kælderen..."