onsdag den 25. juli 2007

note to self

når du vil teste, om dine gamle eva-trio gryder kan tale med dine nye induktionskogeplader, og derfor sætter magneter på bunden af dem, er det en fordel at fjerne magneterne igen, inden du begynder at koge æg...


jeg kunne også bare have valgt, at læse inskriptionen på bunden af gryden, men det andet virkede umiddelbart mere underholdende... og det var det uden tvivl også, bare i en lidt anden version end den oprindeligt tiltænkte



(jeg burde være i gang med den helt store flytning lige nu, men som med alt andet i mit liv kom der lige 7 ting i vejen i sidste øjeblik, og derfor er flytningen nu udsat til lørdag. men så skulle jeg også gerne til den tid, have et fuldt ud funktionsdygtigt hjem ude på ligustervej...)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Puha, det lyder som en kvinde, der har ALT for meget om ørerne...
Men som alligevel har overskud til at være en fomidabel og uovertruffen veninde, et dejligt menneske og finder kloge tanker at dele ud af.
Tak fordi, du er den, du er!!

Christina sagde ...

selv tak :-)

du gør mig simpelthen så glad med dine ord... mere!! ;-)

Anonym sagde ...

wooow kan man få magneter til sine gamle gryder.......???
det viste jeg ikke.

men ja det er nok en god ide at fjerne dem igen inden man bruger dem på et keramisk eller gas komfur..

jeg tror det er godt hvis du tager en puster og slapper lidt af...
for det lyder altså lidt som om at stressen er ved at stige dig over hovedet...

vi kan ikke have at du går til..

det er vigtigt med pauser...

ps. jeg har klaret mig gennem dagen på kun en kop kaffe og 3 dåsecolaer.....

kan ikke anbefale mængden af kaffe jeg fik i går...... jeg gik i seng ved 12 tiden men sov først kl 02.30... øv øv øv

Christina sagde ...

du er så sej :D

gid jeg kunne sige det samme... tror jeg var oppe på 10 kaffe og tilsvarende cola i går... og er på noget nær det samme niveau i dag. til gengæld har jeg ikke råbt af nogen hverken i går eller i dag, så jeg tror, at det er ved at vende...

kunne have noget at gøre med at jeg gik i seng kl 21 i går og sov til kl 10 her til morgen ;-)