fredag den 10. august 2007

autista


tre-årig er ikke vild med idéen om at flytte. hun har arvet en anelse af sin mors kontrolgen, og har aldrig været ret vild med rod og forandringer, hvilket det mødrende ophav på ingen måde har svært ved at sætte sig ind i... heldigvis har vi stadig børnehaven inde i byen frem til 1. september, så er det i det mindste ikke alting i hendes verden, der lige nu er nyt og fremmed . men det skærer lidt i moderens hjerte at høre hende sige, at "nu vil hun altså gerne hjem igen".

heldigvis er mine egne forbehold mod ligustervej skrumpet væsentligt siden de første krampetrækninger indfandt sig, så mon ikke det hele nok skal gå, også for den lille autist...

5 kommentarer:

Sebastian sagde ...

Held og lykke med det hele. Når I voksne er glade for det, så ser hun forhåbentligt, at det er godt at være flyttet, og så ordner det sig.

Zette sagde ...

Jeg sagde jo, det ville blive godt for dig MissM! Hus på Ligustervej er DAJLIGT.
Så mindste tøsebarn vender sig helt klart også til tanken. Bare vent og se. Der er så dejligt ude på landet!

Christina sagde ...

seb : tak :-)

jeg er også temmelig sikker på, at hun nok skal falde til. det er bare lidt hårdt at se hende være så utryg, uden at kunne gøre et eller andet konkret... men det er nok bare tid, der skal til...


zette : det sagde du nemlig!! har også tænkt på dig mange gange over de seneste par uger... specielt når jeg har siddet over en kold sommerhvede en sen aften og nydt stilheden ;-)

Zette sagde ...

Åhh, missM, du gir mig hvedeabstinenser. Alt for længe siden en god hvedebasse har fundet vej til min gane. Jeg sendte dig tanker, da jeg futtede rundt i det århusianske miljø i ferien:-)

Christina sagde ...

zette : næste gang du betræder det jyske, er du velkommen på ligustervej, så skal jeg sørge for at pleje dine abstinenser ;-)