onsdag den 22. august 2007

splittet

hvor debil kan man tillade sig at være???

bare fordi klokken-14-missmikkelsen i kvickly i dag følte sig totalt overskudsagtig, og valgte ikke at købe rugbrød, fordi "det ville da være enormt meget mere hyggeligt, at bage det selv" betyder det ikke, at klokken-21-missmikkelsen nødvendigvis har det på samme måde... står nu med madpakke-forbandelsen hængende over hovedet, uden rugbrød, og overvejer hvilke undskyldninger, der kan opveje udeblevne madpakker til ynglet i morgen...


mener dog, at det må være hende dér klokken-14-tumpen, der burde komme op med guldkornene, men hun er behændigt forduftet. det ville jeg nok også have gjort, hvis det var mig...

6 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

...næste gang du føler dig overskudsagtig i kvicky kl. 14, så køb alligevel rugbrød - det kan altid komme i fryseren ;)

Christina sagde ...

godt råd. det er hermed taget til efterretning ;)

(nu med brød til hævning, og lidt mere ovenpå)

Anonym sagde ...

uuuuuuuh det bliver et sent brød.... men det bliver dog trods alt et brød...

må jeg foreslå at du bestiller en gang influenza til hele los familios??? ;)

Christina sagde ...

det var da det, jeg skulle... og dog... ved godt hvem der ikke får tid til at være syg, hvis influenzaen rammer i flæng...

så hvis jeg finder et sted hvor de forhandler den, er den min og kun min...

(kan se mig selv ligge i sengen og forlange pleje og omsorg af familie iført gasmasker og beskyttelsesdragter, fordi de ikke må stjæle min influenza... ensomt, men på en lidt skræmmende måde også tiltalende;))

Anonym sagde ...

scarry det der med masken!

sådan lidt fetish agtigt..... puuuuh lydder ikke helt rart!

jeg tror på en anden løsning ...... nok!

Christina sagde ...

ved nærmere eftertanke tror jeg, at du har ret... tror bare (endnu engang) jeg trænger til at være lidt alene...

har dog, tror jeg nok, løst problemet ved at kæresten tager begge trunter med i morgen tidlig, så underskudsmor kan få lidt tid til sig selv ... og til at male reoler, og hvad der ellers måtte melde sig af ophidsende tidsfordriv ;)