torsdag den 6. september 2007

ny lyd

faldt over dette indlæg hos julie i går... og måtte straks et smut forbi i-Tunes for at investere... jeg tror, at tina dickows nye album "count to ten" kommer til at fylde en del på dagens lydspor...


eneste problem er, at jeg endnu ikke har lokaliseret overførselskablet til min i-Pod, og vores anlæg ligger et sted i en kasse, og venter på at vi får en stue... jeg elsker min i-Book, men den har altså ikke verdens bedste lyd... men hvad, det går nok alt sammen... specielt fordi tina dickow altså bare gør mig rigtig rigtig glad :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt, at du bliver glad...
Sender lige en portion glad-i-glad til dig sveske :-D

Anonym sagde ...

Lyder godt - jeg skal også have købt det album. :)

Christina sagde ...

ballast : sveske mig her og der... jeg vil være en blomme idag ... rund og saftig og fast i kødet :P


og glad tilbage på dig min egen :D


lenore : "køb den - køb den" ;)


... glæder mig dog stadig til at høre den på et ordentligt anlæg...