mandag den 19. november 2007

luft under vingerne

nåmmen, så har jeg jo fri de næste fjorten dage. sådan for alvor. ingen dårlig samvittighed. og det jeg skal læse, skal læses af lyst. har for eksempel to uåbnede eksemplarer af costume, et eurowoman og et par andre ikke offentligt nævneværdige kulørte magaziner liggende på natbordet, som har gjort det til vane, at håne mig højlydt hver gang jeg passerer dem. og der kom to bogpakker fra gyldendals i sidste uge, så mon ikke jeg skal få underholdt mig selv på passende vis...

men først skal jeg lige et smut til london. efterårsfamiliehyggetur med far, bror og søster. min far inviterede for en månedstid siden, og det er lige gået op for mig at det altså er nu. som i fra på torsdag og til på søndag. glæder mig som et lille barn. ville så bare lige ønske, at jeg ikke stod midt i det gap, der opstår når man går fra forudbetalt til bagudbetalt løn... men man kan jo ikke få det hele. og det er jo heller ikke sikkert, at jeg overhovedet kan finde noget, som jeg ville ønske at kunne bruge de penge, jeg endnu ikke har tjent på. sikkert ikke. men så kan jeg da glædes over synet af min kære familie, der bruger penge. for sådan er jeg. eller... det kan jeg måske blive...


(og så var der vist noget med en famile, der savner deres mor og kæreste, et hus, der er en anelse forsømt, og et liv der trænger til at blive levet. sådan helt generelt)

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

De 14 dage skal nok få ben at gå på; det hele lyder smadder hyggeligt, nåhh ja, måske lige undtaget rengøringen ;-)

Rigtig god ferie!

Christina sagde ...

tak :) det er jeg også ret sikker på, at de nok skal. og i mine ører lyder selv rengøringen tillokkende...

alt er bedre end eksamen, og det er eneste jeg har at holde virkeligheden op imod i disse dage. så tilværelsen er fantastisk :)


(håber tilstanden holder længe!!)