tirsdag den 6. november 2007

stressless

når man virkelig har brug for afstressning, hvad lyder så mere systematisk og kontrolfremmende (og ja, afstressning, systematik og kontrol er synonyme i min verden) end at lægge eksamenslæsningen væk, tage en lang formiddag i sengen, og få sat tags på alle de gamle indlæg. ret hyggeligt at læse tilbage i tiden, og genopleve de sidste ni måneder, hvor stormfulde de end har været.

på den anden side kunne jeg godt have ønsket, at jeg ikke havde været helt så aktiv i de ni måneder, som tilfældet er. 375 indlæg, det er vel nærmest et jubilæum værdigt? men perfektionisten tyggede sig igennem, 5 stive timer tog det, og nu er der tags på samtlige indlæg. hvad det skal gøre godt for, er jeg ikke helt med på, men det gjorde godt for mig. det gør orden og kontrol som regel. ingen diagnoser nævnt, og dermed ingen glemt...

Ingen kommentarer: