onsdag den 28. november 2007

nok

min stolthed er såret, på den endegyldige måde. jeg er blevet outshoppet. af min far. på den anden side, så ved jeg da hvem jeg har det fra. vi fik shoppet london tynd, og jeg må nok meget skamfuldt indrømme, at jeg kunne have undværet omkring halvdelen. men vi var fire afsted, og der var en del der skulle nåes.

blandt andet at omsætte de 500 pund min far gav os hver i julegave.


(jeg lader den lige stå et øjeblik...)


for djævlen da, det er mange penge. og jeg er blevet en mulberry kuffert og den fineste marc jacobs strik rigere. og london var smuk og julepyntet. og starbucks var lettilgængelig, og blev udnyttet til fulde. og vejret var vidunderligt. og jeg har sovet siden jeg kom hjem. og jeg er færdig med shopping. for det er jo heldigvis ikke lige om lidt det er jul. ...blev der sagt!!


man bliver ikke outshoppet af sin far... det gør man bare ikke.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sådan en far gad jeg godt at ha'

Mine piger har i øvrigt sådan en far ;o)

spunky sagde ...

ha ha ha ha ha

Gad vide om det er medfødt... eller om det kan tilegnes...


time will show! ;)

men dejlig er den den der London..

Zette sagde ...

I en rødvinsbutik ville min far til hver tid også have outshoppet mig - men jeg kan jo lissom også bedst li øl. Nå! Jeg tror det er godt til dig, missM.

Anonym sagde ...

Mulberry kuffert!!!! Billede! NU!

Faktisk imponerende at vi ikke blev ved med at støde ind i hinanden (eller måske gjorde vi det faktisk, men troede bare at den anden var en overtrendy londoner og ikke en dum turist), for jeg befandt mig faktisk også primært i Mulberry, på starbucks og i Marc Jacobs...

Fik forresten taget min Mulberrymødom med en sort Zinia. SÅ smuk! Og ligesom sidte gang min mødom blev taget tænkte jeg; "Det kommer jeg til at blive glad for, det her!"

Hey! Spunkys stinkdyr blinker til mig... Slemme stinkdyr...!

Christina sagde ...

heidi : heldige dem ;)


det er bestemt ikke en dårlig egenskab, den burde bare komme med en klausul om, at den i størrelsesforhold ikke må overstige sagesløse døtres, med risiko for knækket ego til følge... kan du ikke lære ham det inden det er for sent for jer? ;)

spunk : det er den nemlig, den london.

... og jeg håber virkelig det er tillært, så kan jeg da lade være med at lære det videre... eller.. det kræver vist noget af mig, jeg ikke helt er med på at ofre... nåmmen så håber jeg at det er genetisk, eller... aarrrghhh!!! jeg er fortabt. kan man sende to døtre i klosterskole med øjeblikkelig virkning... eller skal jeg bare erkende mit nederlag (og kommende fallit);)

zette : det ville jeg også sagtens kunne acceptere, men vi snakker prada og ralph lauren her... jeg bliver aldrig helt den samme igen... ;)

(jeg tror faktisk også det er godt til mig, hvis jeg skal være helt ærlig)

missy : jeg skal nok... den er så fin!!!

og uhhhh... zinia... godt valg :) men nu sidder du i saksen, det ved du godt ikke? kan forresten ret godt lide din mødomsanalogi, den siger vist det hele :D

men ærgerligt det ikke blev til noget med at mødes, mon ikke det nok skal lykkes en dag...