fredag den 2. november 2007

restance

så kom den endelig. hammeren. har undret mig i ugens løb over, at livet bare fortsatte, sådan uden videre, og spekuleret på, i hvilken form tilbagebetalingen for weekendens udskejelser mon ville blive krævet.
i går aftes, da klokken blev 7 kunne jeg ikke mere, og jeg har faktisk kun en sporadisk erindring om timerne efter. indtil jeg vågner her til morgen, stadig iført hovedparten af mit tøj og med gårsdagens måltider i klar erindring, grundet deres stadige tilstedeværelse på mine ubørstede tænder.
kæresten er aldeles uforskyldt. han har før forsøgt at komme mig til undsætning i lignende situationer, men vi er begge efterfølgende blevet enige om, at bjørnen sover er en rigtig dårlig leg, og at han er langt dejligere med, end uden hoved.

men den slags kan heldigvis vaskes og børstes væk, og søvnen er mærkbar. imponerende dog, at jeg stadig først kan se mine behov i bakspejlet.


og måske den slags kan læres. og måske ikke. dagen er smuk, og lige nu er jeg egentlig ligeglad.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God weekend. Den er vist velfortjent :-)

Christina sagde ...

tak søde kontorchef... og i lige måde :)