fredag den 13. februar 2009

logistik

vinterferie. børn. aftenvagter. dagvagter. og éen fridag ud af 6 mulige. kan det mon om muligt planlægges dårligere? forsøgte, for ligesom at tage brodden af det hele med en midddagslur inden arbejde (igen) i aften, men når det så munder ud i, at drømmene invaderes af, at ham på stue 117 stadig ikke har fået sin blodtransfusion, og jeg vågner om muligt mindre udhvilet, end før jeg gik i seng. så er det vist på tide at stå op. ynk modtages med kyshånd. og fik jeg nævnt pms, al ondskabs moder.

weekend klokken 23.30.

3 kommentarer:

Sebastian sagde ...

pus, dog.
Sikke nogle drømme - det er ikke flinkt ikke at lade dig lade op i fred.
hm, det der pms - det er da nemt at slippe for........... bare bliv gravid ,) (av, ikke slå .-} )

Majsen sagde ...

Jeg skal nok ynke dig. Men fin han så den blod tranfusion? Det er da ikke til at klare at læse. Lille pus altså (ja til jer begge to).

Christina sagde ...

Tak. ynk modtaget, og absolut omsat til noget, der er til at leve med.
week-enden blev udsat til 23.55, men nu er det nu. og alle fik det blod de skulle have. og det ville være ekstra rart, hvis bare de gad at få det,

1) enten når jeg er i vagt, og kan deltage aktivt i processen, eller

2) udenfor min vagt, og uden yderligere indvirken på mit privatliv, inklusive drømmeverden. tak.

seb : jeg slår ikke... ret ofte. og graviditet er da absolut et værdigt alternativ. men ikke når man har 5 års uddannelse i kikkerten... heldigvis er det overstået. for nu.