tirsdag den 17. februar 2009

namedropping

hmmnn... startede dagen med at komme 12 minutter for sent på arbejde. vist nok en lille smule i forbindelse med noget kommentar, jeg blev nødt til at lægge hos anne, indeholdende noget html- link jeg havde lært at lave af sebastian, og som måtte afprøves. helt uagtet himmelråbende mangel på råderum ud i både tid og evner. og der var vist nok også noget statuskommentar, der var bidende nødvendig at lægge hos den berejste veninde inde på det unævnelige. men det var af stor vigtighed, lige i gerningsøjeblikket. det var det. nemlig. (og så var der også noget enormt lang bilkø indblandet, bare for ikke at komme til at lyde helt uansvarlig... eller, kan den reddes nu?)
de 12 minutter fortsatte jeg med at være bagefter, lige indtil jeg gik hjem en time over tid, og jeg er ikke helt sikker på, at de er indhentet endnu. så nu tror jeg bare at jeg lader mandagstirsdag være mandagstirsdag, og håber på, at onsdag bliver bedre.

ulysten er i overtal. lysten mangler råderum. og kommer tid kommer råd. og rum. måske endda til tiden.

Ingen kommentarer: