søndag den 15. februar 2009

overslag

nåmn, så gik den weeekend. og først fik jeg fri en time over tid. så sov jeg, og vågnede, og spiste morgenmad. så sneg der sig noget pladderromantisk valentines-noget ind, som var så rørende hyggeligt, at det fortjener, ikke at blive blogget. så var det meningen at jeg skulle til noget cd-release-noget lørdag aften, så jeg sov lidt mere. bare for at være helt frisk, når man nu skulle ud, og være ung blandt de unge. så fik min date ondt i ryggen, og meldte fra, og jeg endte derfor (sovende) på sofaen til dansk film med søren pilmark.

søndag sov jeg længe, og var derefter ude, og fejre vinterferieafslutning med veninde, (+dennes datter, og ikke at forglemme min egen) de var i biografen, mens vi spiste tapas på café. super fordeling, virkelig anbefalelsesværdigt. ...men så var jeg altså også træt, og gik tidligt i seng.

ungdomssløvsind, uden tvivl. gad vide, om det lykkes at komme op til, at møde klokken 7 i morgen... der krydses fingre herfra.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Honeypie: Meget kan man beskylde dig for, men sløv?????

...nej, vel :D

Kys

Christina sagde ...

uhm, jeg trængte til at blive honeypie'et. tak.