onsdag den 11. april 2007

the bitch is back


men nogen glemte altså at fortælle det til mig :-(
jeg gik glip af ham i århus sidst, og håber ikke at komme til at gentage succesen!

sir elton hercules john spiller i odense i juni, og da jeg forsøgte at klikke mig til billetter på billetnet fik jeg den venlige besked at, "Der er enten ikke flere ledige pladser i den valgte kategori, eller for få til at matche din forespørgsel" (kategorien var "alle"!), og "Prøv igen senere, der kan blive frigivet nye pladser".

og det håber jeg virkelig at der gør... ellers er det ret sandsynligt, at nogen kan komme til at opleve en voksen kvinde græde...


(ikke at det overrasker mig, jeg er notorisk langsom, når det gælder om at opdage sådan noget, og det resulterer i at jeg kommer alt for lidt ud. er der ikke noget sms - service man kan melde sig til, for at forsøge at genskabe et tabt socialt liv?)

Ingen kommentarer: