søndag den 22. april 2007

kunsten at pakke let

... mestrer jeg endnu ikke, men det kan godt være at jeg må se at komme efter det i en fart...!


ryan air vil lade mig medbringe 15 kg ombord... inklusiv håndbaggage!! det plejer ellers at være mit hemmelige trick, at pakke alt det tunge ned i håndbaggagen så den vejer de 15 kg alene... og hvad så med alt det jeg skal have med hjem.... aaargh!!!



(men hvis alt går galt (hvilket jeg nok godt vil oddse et pænt beløb på at det gør!) er jeg ret sikker på at de søde ryan air folk vil sælge mig lov til at medbringe ekstra kilo til næsten ingenting, til både min og min bankdames store fornøjelse... ;-)

2 kommentarer:

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Er min helt egen superheltinde returneret til det danske? Mon hun giver lyd?

Knus, kys og smil

Christina sagde ...

lyd! ;-)

(er stadig helt skæv oveni af alt for meget alting, men jeg er her!!)