fredag den 27. april 2007

puha

nøj hvor er det hårdt at komme hjem.

der er bare ingen, der tager hensyn til at man er fuldstændig ødelagt ovenpå tre intense dage med powershopping, powertalking og hvad der ellers hører sig til, når man sådan er ude og slå sig løs i det fremmede. kæreste, børn, familie, vejleder, veninder og andet godtfolk kræver min uforbeholdne opmærksomhed, og kan slet ikke se at jeg bare trænger til ro ...og søvn!! (og gu tager de da sindssygt meget hensyn, det er bare mig der har ondt af mig selv og skal sættes lidt på plads!!)


for det har været fantastisk!!!


(vil uddybe senere, men nu trænger jeg lige til at slappe lidt af igen ;-))

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt du er tilbage.

Miss Blue Eyes sagde ...

Velkommen hjem :o) Dejligt at have dig tilbage.

Christina sagde ...

hvor er i søde... tak skal i have!!