søndag den 29. april 2007

århus callgirls

inspireret af hende her har jeg undersøgt hvilke søgeord, der bringer de søgende til miss mikkelsen. og her må tonen siges at være en hel del mere stueren, end den åbentbart er nede i baglommen :-p.

de tre mest fremtrædende må dog være disse;

"kvinde nøgen",
"callgirls århus", og
"kodimagnyl mod bumser"

men det er vel egentlig også helt ok. jeg mener, jeg har faktisk blogget en del om kodimagnyler, (er det sært??) og også en del om bumser, så dem tager jeg uforbeholdent til mig. nøgne kvinder er vel i bund og grund temmelig svære at komme udenom, særligt når man har tendenser indenfor naturismen :-) og århus giver sig selv. men emnet callgirls har jeg svært ved at erindre at jeg har berørt... og så alligevel, man kan jo tage fejl. håber på sin vis ikke, at søgeren fandt det der blev ledt efter, og dog... hvis bare ikke det blev fundet på min side ;-) om kodimagnyl er det ideelle præparat mod bumser ved jeg ikke, så vedkommende er desværre gået forgæves.




(men hvis nogen tilfældigvis skulle ligge inde med information om en eventuel kodimagnyl- behandling af acnerelaterede hudproblemer er de hjertens velkomne til at melde ind!)

5 kommentarer:

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Måske kombinationen af kodimagnyler og call-girls er et særligt effektivt middel mod bumser. For mænd, altså. Begge afstressende sysler formodes, og afstresning skulle jo være det ideelle middel mod alskens dårligdomme....

Christina sagde ...

du har den fineste krøllede hjerne min søde :-)

Lommen sagde ...

Ja, jeg ved heller ikke, hvad det er med søgeord på min blog *fløjter uskyldigt* I dag er der én, der har søgt på brystvorter... *Spooiiing*

Mht bumser har jeg da hørt om en eller anden a-vitamin-lignende kur, som sku' kurere det. Man må slet ikke drikke alkohol, imens man er på den. Det tager vist et halvt års tid, men så er éns hud osse glat som en barnenumse bagefter. Men det ved du sikkert i forvejen, hvis du er meget plaget af det? (Har ikke læst alt på din blog - endnu :-)).

Christina sagde ...

hehe... kan godt se at det kan kommme til at lyde sådan pernille, men det er heldigvis ikke så slemt.

det er mere sådan at jeg éen gang om måneden bliver overfaldet af en horde af insisterende pestilenser (eller filipenser om man vil). det gør mig tit og ofte temmelig frustreret, i det jeg som regel lige har nået at glemme den foregående måneds angreb ;-).

kunne dog ske man skulle prøve med den kur uanset, barnenumse lyder slet ikke dårligt ;-)(tror dog at jeg ville have svært ved at undvære min rødvin...)

og tak :D

Anonym sagde ...

l?se hele blog, pretty good