fredag den 27. april 2007

i'm hooome ;-)

nå, så fik jeg lige købt mig et par timers frihed i mit ellers uretfærdigt stramme program, og jeg sidder nu og kafferer med mit yndlingslegetøj og ansigtsmaske i hele femøren...

har haft en fantastisk tur, og har lyst til at fremhæve et par af mine oplevelser som exceptionelt fantastiske;

  1. det øjeblik, da jeg opdagede at kæresten havde lagt verdens sødeste brev OG 130 pund til fri shopping, som en lille overraskelse i min taske...
  2. mine 5 timer mandag eftermiddag på national gallery. veninden (eller kvinden, om man vil... intern!! ;-) var på arbejde mandag, så jeg fik hældt baggage af hos hende, og tilbragte ellers resten af eftermiddagen i stilfærdigt samvær med specialudstilling om (og af!) de store impressionister, og en særudstilling af renoirs landskabsbillleder.
  3. det øjeblik, da jeg kørte kortet og samtidig blev ejer af en ny fantastisk mulberry taske.
  4. generelt fantastisk shopping på bond og oxford street hele tirsdag.
  5. det øjeblik, da jeg overleverede tøserne uopdragent meget af yndlingslegetøjet "littlest petshops", som jeg fandt i et buyoneandgetoneforfree - tilbud. (er officielt ophøjet til super - mor i disse dage!!)
  6. samtlige timer tilbragt med fantastisk veninde (og mand og barn!), med snak, rødvin, god mad og mere snak. og shopping!!!


mindre fantastiske oplevelser;

  1. det øjeblik, da jeg stod på trafalgar sqare og forsøgte at forevige lord nelson og en gigantisk ballonfod, og en psykopatdue besluttede sig for at lande i mit hår!!!
  2. turen fra victoria til stansted lufthavn tilbragt stående pga. peek hour.
  3. da jeg bliver stoppet af en tolddame, der tømmer min stakkels håndbaggage (som var SÅ omhyggeligt pakket!) fordi jeg havde glemt en saks i mit pennalhus.... mens hun fortæller mig ALT om sin forestående hæmorroideoperation... og det forudgående blodbad som havde udløst den kommende operation. (hvorfor sker den slags altid for mig??)
  4. øjeblikket da det går op for mig, at jeg har fået store blodudtrækninger på begge skuldre pga. alt for tunge tasker (og her er det altså baggage, der er tale om!).


føles som om jeg har været væk i 14 dage og ikke bare 2 1/2... snart igen!!!!

8 kommentarer:

Miss Blue Eyes sagde ...

Årgh, det lyder som om det var en fed tur!!!! Og kan du så smække et billede af tasken på!

Suk, jeg vil også til London...

Christina sagde ...

taskebillede coming right up... :-)

(skal lige finde et sted hvor jeg kan negle det, mulberrys side er åbentbart nede, men ellers må jeg jo selv i gang...)

Anonym sagde ...

Jeg tilslutter mig lige "jeg vil også til London"-koret. Iøvrigt Tillykke med tasken - hvilken farve købte du Roxanne'n i? For jeg antager at det var den...

Christina sagde ...

bloggerella : desværre nej... er stadig studerende, så den fortsætter jeg med at drømme om. min taske hedder seth og er fra deres herrekollektion, men er ikke desto mindre ganske fantastisk alligevel... er bare lidt bange for kærestens megen interesse for den, har jeg ALDRIG oplevet før... skræmmende!!! ;-)

Anonym sagde ...

Du har ikke fortalt, at den er fra herrekollektionen vel? Så er den jo næsten tabt på forhånd. Hvis han ikke kan holde poterne fra den, så må han jo kompensere dig behørigt for dit tab... F.x. med en Roxanne ;o)

Christina sagde ...

jeg tror vi taler samme sprog bloggerella!! :-)

Lommen sagde ...

Aaaaj, hvor det lyder fedt - er ganske vist fuldstændigt shopping-forskrækket (jep, véd det - jeg er vist en mærkelig kvinde, hvad det angår, for jeg synes, det er SÅ kedeligt at shoppe!) Men National Gallery, impressionister... Hm... We like, we like! :-) Og nu ER London jo bare en totalt spændende by i sig selv!
Desuden OSER din post jo af overskud! Dejlig læsning! :-)

Christina sagde ...

tak pernille :-) national gallery var helt fantastisk, og bare det at få lov til at tage det ind alene... det gør på en måde oplevelsen dobbelt så intens.

og jeg føler mig også ret meget ovenpå, og så håber jeg bare at noget af overskuddet kan konverteres til konstruktiv opgaveskrivning... ;-)