lørdag den 28. april 2007

kan du så tale pænt!!

det er en eller anden narrøv, der har keyet miss mikkelsens kølerhjelm...

miss mikkelsen er ikke glad.


og idioten har ikke bare keyet den, han har ridset ordet "SATAN" ind i den med 30 cm høje bogstaver. det er bare ikke fedt. jeg mener, jeg er ikke specielt religiøs, men det er uanset sindssygt dårlig karma at køre rundt med satan på kølerhjelmen!!!!

går med alvorlige overvejelser om at gå ud og ridse endnu et "S", kan på en eller anden måde bedre forholde mig til "SATANS"



(og så skal jeg hurtigst muligt se at finde på en mere permanent løsning)

3 kommentarer:

Lommen sagde ...

Åååh nej! *Medfølelse herfra* Kan bare gøre mig så hidsig, når folk ikke har respekt for andres ting! Men bortset fra det ellers et fantastisk "løsningsforslag", du havde...! :-D

Frk. Maj sagde ...

Eyhhh... nu skal "folk" altså begynde at respektere andre folks ting og sager - og biler - NÅ!..

Men det er så til gengæld ret heldigt, at du ikke ligner en satan..

Christina sagde ...

tak pernille... havde tilmed et par dage forinden sammenlignet vores kvarter med et mindre pænt, og rost det fordi vi i de 4 år vi havde haft bil her, ikke havde oplevet den slags... men så kan jeg lære det!!!

frk.maj: JA!

og det er jeg altså glad for at du ikke synes at jeg gør :-)