mandag den 8. oktober 2007

bedring

men det blev bedre, meget bedre.


pms er som blæst af banen (altså så godt som... i hvert fald inden for min viljes magt...eller noget), snot er stadig snot, men kan bekæmpes med panodiler, og hvor meget kan man i virkeligheden tillade sig at ynke over den slags... i længden.


imponerende så meget mere rosenrød verden kan tage sig ud, når man er garanteret en 37 timers stilling pr 1/12 :D
tilmed er juleplanen lagt, så jeg skal med garanti ikke arbejde juleaften.

dermed tror jeg lige, at jeg afblæser undtagelsestilstanden for nu, og indstiller min hjerne på at livet er smukt, og at den 6-årige fylder 7 i morgen.

9 kommentarer:

Zette sagde ...

Arrj, altså. Tillykke MissM - det tror jeg er ret godt til dig! Det lyder da fedt. Var det samtalen i torsdags?

Anne O'Manne sagde ...

Woohooo!!! Hvor dejligt!
Stort tillykke!

Anonym sagde ...

TILLYKKE!!!

Og hvor er de heldige, dem der har fået lov at have dig ansat :-)

(PS: Personalemødet trak ud, er først lige returneret. Så det var ikke en screening, du ved ;-) I

Christina sagde ...

zette : tusind tak :D
og ja, det var samtalen i torsdags...

gode fornuftige mennesker ;)

anne : dobbelt woohoooo!!!! og yeepeee :D og taaak!!!


ballast : det føles sjovt nok også helt fantastisk... og ja.. de er nok faktisk temmelig heldige (det sagde de tilmed selv). hurra for mig :)

... og no hard feelings... screening eller ej. gider slet ikke at snakke med nogen, der ikke vil tale med mig ;)

Anonym sagde ...

tillykke oxo fra mig!!

Christina sagde ...

taaaarrk, sødeste spunk :D

Sebastian sagde ...

Til lykke med både job og datter.

Og naturligvis er livet smukt, selvom det nogle gange kan være svært at se.

Frk. Maj sagde ...

TILLYKKE med datter og job... (jeg ringer senere)...

Christina sagde ...

seb : tak :)

og du har så evigt ret, men nogen gange kan man ikke se skoven for bare træer...


frk maj : tak sødeste :D