mandag den 1. oktober 2007

mast

kom for sent til flyet til new york i nat. det skulle lette klokken 17.15, og jeg var træt og tænkte, at jeg kunne nå en lille lur klokken 15. og vågnede 17.14. men jeg troede sagtens at jeg kunne nå begge dele. så meget for min påståede kontrol. til gengæld fik jeg computerorm, altså jeg fik dem, ikke mac'en. små og hvide, i albueleddet. og det kløede. gad vide, hvad det er min underbevidsthed prøver at fortælle mig.


nu vil jeg koncentrere mig om, at få skrevet den jobansøgning, jeg ikke fik skrevet i weekenden. og om kaffen.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

hæ hæ hæ
ja når man er opkørt komme der de mærkeligeste tanker og drømme ind i ens hoved.

jobansøgning skriver du...
jeg skulle også have sendt cv og ansøgning afsted, til et job men der kom ligesom noget i vejen.

i stedet for fik jeg så at vide at jag bare skulle skrive 3 linier om at jeg var interesseret og så var resten en formalitet.

så ja jeg har faktisk på en måde fået nyt arbejde i dag!

det er godtnok inden for samme overordnede firma og så alligevel moget helt andet...

Christina sagde ...

spunky : er der noget med, at vi må acceptere at vores liv kører synkront??

hvor dejligt, tillykke med det :)

... hvad skal du lave, om man må være så fri... det er da forhåbentligt noget kreativt...??

Anonym sagde ...

ha ha ha, ja det kan man godt sige..

Mit nye fagområde hænger i lidt sammen med sundhedsområdet!

Du ved sådan noget hvor der er mennesker i hvide kitler lange gange og mange mennesker!

så ja jeg skal sidde og være med til at projekterer hospitaler, laboratorier og andet inden for sundhedsområdet!

Christina sagde ...

spunk : jo, jeg kender godt lidt til de der lange gange og hvide kitler...

det lyder som et spændende område, men også som lidt af en opgave... jeg mener, det er vel et af de områder hvor man bare ikke kan gøre alle tilfredse?

endnu engang kæmpe tillykke :)

Sebastian sagde ...

@Spunk: til lykke med jobbet
@MM: Håber du får noget positivt ud af din ansøgning. Men jeg fatter bare ikke, hvorfor de gode stillinger ikke headhunter os, i stedet for, at vi skal bruge energi på at søge dem, når de nu snakker om, at der er for få arbejdsløse, om jeg så må sige. Jeg er da for eksempel akademiker, der gerne vil have noget mere fast og vellønnet at bestille ;()

Christina sagde ...

seb : kan ikke argumetere imod... det burde ikke være et problem...


og tak, det håber jeg også :)