lørdag den 6. oktober 2007

fattig

men rig på erfaring.


har for eksempel i dag under en tur på e-bay erfaret, at 1200$ adskiller mig fra at kunne købe et af mine absolutte yndlingsbilleder fra mit barndomshjem.


jeg har desuden erfaret at bernard buffet, som kunstneren hedder, er ekstremt alsidig, og at det absolut ikke kun er dette billede, som jeg kunne forestille mig at kigge på på daglig basis.

men kommer tid kommer råd. og gode råd er dyre, så hvis jeg nu langer nogle af dem over disken, skulle den være lige i øjet ... eller noget.


gode råd, anyone???

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

r det dit barndomshjem eller hang det i dit barndomshjem?

jeg antager det sidste!!

lad mig se 1200$ = ca. 6400 kr..

nu kender jeg ikke kunstneren og ved derfor ikke om pris og kunstværk er i overensstemmelse

men hvis prisen er for høj så er der vel ikke andet at gøre end at vente på at dollarkursen falder yderligere! :-)

Christina sagde ...

spunk : jamen har jeg aldrig fortalt, at jeg er vokset op som datter af en fransk gauloisesrygende pastisdrikkende og petanquespillende vinbonde... cikaderne sang og lavendlerne duftede ude på marken. det var en herlig tid, men vi flyttede til dk da der kom for meget opmærksomhed, på grund af ham der bernards billede af vores hus...

eller også var det bare det, jeg forestillede mig, når jeg kiggede på det dengang i barndomshjemmet... nok mest det sidste. men jeg elsker det billede, og jeg vil have det. og ja, det der med dollerkursen er vist ikke et helt dårligt bud...

hvis det fortsætter som det har gjort på det sidste, er der da en god sandsynlighed for at det kunne gå hen og lykkes for mig en dag :)


(og det var altså meningen at jeg skulle give de gode råd, ikke få dem, hvis gode råd er så dyre, er jeg jo endnu fattigere nu ;))