fredag den 11. maj 2007

mix'n'match

jeg har tidligere nævnt at jeg har en tendens til ordkløveri. men når nogen misbruger det danske sprog med stil, tager jeg ydmygst hatten af for det, så er det jo kunst.
min vidunderlige veninde var for eksempel ikke bare en lille smule overbevisende, da hun i dag hårdnakket påstod at "den da lå lige til sidebenet..."

hun var faktisk så overbevisende, at hun fremførte en slags totalteater, hvorigennem hun illustrerede det lille elegante svirp med hoften, som begrebet angiveligt dækker over... (og ikke et ord om fodbold i denne sammenhæng!!)



den er hermed købt og tilføjet i miss mikkelsens ordbog over faste vendinger. for som jeg altid har sagt skal man skal passe på ikke at komme til at grave sin egen sø, når man selv tror at hver mand lærer nøgen kvinde at tælle får... eller noget...

Ingen kommentarer: