tirsdag den 27. marts 2007

anbefalinger

jeg er begyndt at købe bøger over saxo.com. et køb derinde sikrer, som hos de fleste netbutikker med sans for marketing, automatisk en plads i deres kundekartotek. det er for mit vedkommende også helt ok. sandsynligheden for at jeg kommer til at købe bøger derinde igen, er nok nærmest overvældende (specielt fordi de har denne her).

nu er det så, at jeg undrer mig. bare en lille smule. for hvor smart jeg end synes det er, at de ud fra mine tidligere køb udregner, hvilke andre bøger jeg kunne tænkes at have lyst til at købe, og flasher dem foran mig hver gang jeg uploader siden, så er der nogle af disse anbefalinger, jeg ikke helt forstår.

f.eks. denne her;
"SEX - stillinger og teknikker af Adam Arent", som anbefales fordi jeg ejer, "formelsamling til matematik"....


men det kan da godt være, at det bare er mig, der ikke kan se sammen- hængen...

14 kommentarer:

Miss Blue Eyes sagde ...

Oh my god, en fantastisk Manolo bog!!!!

Ehm, nu er det måske bare mig, men jeg ville da hellere have en sex-bog end den der formelsamling... Men det er måske bare mig :o)

Anne O'Manne sagde ...

Nej Miss Blue Eyes... Det er ikke bare dig ;-D

Miss Blue Eyes sagde ...

Det tænkte jeg nok ;o) Godt at høre at du, i hvert fald i teorien, har styr på dine prioriteter.

Miss Blue Eyes sagde ...

Hov... der er jo forkert... Jeg læste det som at det var Frøkenens kommentar.. Det var det jo ikke, men min partner-in-crime (jeg ved da godt hvor DINE prioriteter er Anne ;oP).

Frøken! Du må arbejde lidt på dine prioriteter ;o)

Christina sagde ...

hov hov ... der er bestemt ikke noget i vejen med mine prioriteter...!!

køber bare ikke mine sex-bøger over nettet, vil hellere ud irl og flirte med ekspedienterne ... meget sjovere..;-)

tanter!!

Miss Blue Eyes sagde ...

He he he... tante... Jeg er altså ikke nogen tante...

Jeg køber mine sexbøger overalt hvor jeg støder på dem. Og har vist efterhånden en samling, der kunne gøre de fleste rundtosset...

Christina sagde ...

hehe - ja det kunne jeg tænke mig...

...uanset præferencer ift. matematiske formelsamlinger og/eller sexhåndbøger, kan jeg stadig ikke helt hvordan de to ting kan kædes sammen... men det er nok bare feberen der slører min bevidsthed ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ja, det må bestemt være feberen der slører din hjerne, for det står soleklart for os andre... eller... øhm...

Anonym sagde ...

Må jeg foreslå et kig på denne online butik - ca 100 bobs billigere og med gratis forsendelse:)

Christina sagde ...

rigtig mange tak kenneth!
jeg er allerede i fuld gang med at bestille... penge sparet er penge tjent... og nu kan jeg tale en ekstra time med veninden ;-)

Anonym sagde ...

Ingen årsag - hvis Play.com havde et kommisions system ville jeg være rig nu :)

Zette sagde ...

Sammenhængen er naturligvis, at fordi du har købt en dødssyg formelsamling er du NØDT til også at eje en sex-bog for ellers ville dit liv jo være topkedeligt. Det er da logisk!

Christina sagde ...

nåårh sådan :-)
tusind tak skal du have zette, det burde jeg da egentlig kunne have sagt mig selv...

logik!! ...elsker at hade marketing ;-)

Christina sagde ...

kenneth: hvis jeg var dig ville jeg skrive til dem og gøre opmærksom på problemet ;-)