mandag den 12. marts 2007

om at tro om igen

hvordan kunne det falde mig ind at melde mig til noget, der bare tilnærmelsesvis kunne risikere at kalde på min koordinationsevne... jeg troede bare at når det nu gik i slow-motion, så var det måske ok...

jeg har meldt mig til et kursus i tai-chi, og jeg må erkende at jeg er koordinations-udfordret på internationalt niveau. havde allerede fanget hintet dengang i midt-halvfemserne da jeg væltede over egne (og andres!) ben til en prøvetime i aerobics, men tai-chi for crying out loud... det har selvfølgelig ikke gjort det spor bedre, at jeg ikke har været der til halvt så mange timer som resten af holdet, men alligevel!!

måske skulle jeg starte med at lære at kende forskel på højre og venstre...

2 kommentarer:

Zette sagde ...

Eller måske skal du bare tage konskvensen og holde dig til stillesysler som blogging og den slags. Her er det kun tastaturfingre og øjne, der skal koordineres. Ser det ikke også lidt for kikset ud med det der Tai-chi, spør jeg bare?

Christina sagde ...

tænkte bare at jeg kunne føje lidt yin til min yang ;-)... alt det stillesiddende skal jo følges op af et eller andet fysisk... tror bare jeg må indse at det bedste for mig er at løbe en tur...

synes egentlig at det ser ret elegant ud når det bliver gjort rigtigt, dog ingen elegance over min præstation i går ;-)