søndag den 25. marts 2007

bakkesnavvendt

kæresten og jeg er inviteret ud og spise på god restaurant, og derefter til thomas helmig koncert på næste søndag, d. 1. april, i århus kongrescenter. svigerfar er den glade giver, og jeg glæder mig naturligvis meget :-) vi har fået en god veninde til at passe ungerne, og er dybt taknemmelige for hendes hjælp.

jeg har tidligere kun set thomas helmig til festival-koncerter og den slags, så det bliver nok en anderledes koncert oplevelse... ikke mindst pga. selskabet...
bliver desværre nok nødt til at erkende, at mit hovede bedre ville kunne rumme, at tage til koncert med veninden, og få ungerne passer af svigerfar.....

men ... er da absolut åben for at blive modbevist .... tror jeg nok ...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

det gør vi næste gang... med mindre du bliver omvendt, og finder ud af at svigerfar er verdens fedeste koncert-makker.
Miracles do happen...!

Christina sagde ...

hoste...hoste...hrmmpf... mumle...mumle...kan jeg ikke få mig selv til at tro på...hoste ...mumle...

Christina sagde ...

og desværre har jeg en meget fast politik mod at tro på mirakler ;-)