torsdag den 29. marts 2007

bedring

jeg kan mærke, at jeg godt kan lide at tilføre andre ny viden (dette udsagn vil op til flere, af de som kender mig nikke genkendende til, og måske endda himle lidt med øjnene over...)
derfor gør det mig rigtig rigtig glad, at jeg i går, influenzatågerne til trods, formåede at tilføre mis med de blå øjne den nyttige, omend ikke umiddelbart brugbare viden, at kodimagnyler lugter ligesom fremkaldervæske.... det var sådan cirka også det eneste fornuftige, jeg foretog mig i går... ;-)

i dag er ikke meget bedre. er lige vågnet, så megen nyttig informationsformidling, eller andet nyttigt i det hele taget, er det endnu ikke blevet til... tror dog måske, at jeg har det en lille smule bedre. har endnu ikke været i fremkaldervæsken, og jeg kan næsten holde ud at være til.

hm, det går nok over. tror jeg vil prøve at spolere det med en kaffe....

7 kommentarer:

Miss Blue Eyes sagde ...

Folk der påstår at blog-læsning bare er overspringshandlinger (for dem er der sikkert nogen af) er helt gal afmarcheret. Jeg lærer noget nyt hver dag. Noget viden er selvfølgelig mere brugbar end andet, men jeg mener absolut at min nytilføjet viden om kodimagnyler og fremkaldevæske er brugbar! Til et eller andet...

Godt at høre at det går lidt fremad. Kaffe hjælper på alt, så drik rigeligt af det ;o)

Christina sagde ...

findes de?? skrig!!!

det er da det mest himmelråbende tåbelige jeg længe har hørt, overspringshandlinger og bloglæsning har da på ingen måde fællestræk...!!!

vel...??

(første hele kop kaffe nede siden søndag :-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Narhaaarj! Min bloglæsning-når-jeg-burde-skrive-speciale har i hvert fald intet med overspringshandling :o)
Jeg tjekker i hvert fald ikke lige blogbot eller de sædvanlige favoritter, hver gang jeg rammer et dødt punkt i skrivningen...

Christina sagde ...

hehe... hvorfor lyder det dér så ganske genkendeligt??

Miss Blue Eyes sagde ...

;o) Tænk lige hvor rædselsfuldt det bliver, når man rent faktisk får et job, hvor man altså ikke lige kan trykke opdater på blogbot hver 4. minut.
Tror du mine klienter vil have noget imod hvis jeg, i en talepause (der jo er så vigtige og effektive for os psyko'er), lige smutter over til computeren og tjekker?

Christina sagde ...

naaarrrj, slet ikke. min terapeut gør det hele tiden, jeg troede faktisk det var helt normalt... ;-)

havde slet ikke tænkt på det på den måde... endnu et argument for at læse videre...

Miss Blue Eyes sagde ...

Ja, jeg tror det er den primære grund til at folk sidder fast i speciale-sumpen... Forbandet være Blogbot!!! Et afhængighedsforhold er ved at udvikle sig :o)

Ok, det beroliger mig at din terapeut gør det. Så kan jeg sq også...!