torsdag den 29. marts 2007

jeg adopterer

jeg har besluttet mig for at adoptere et ord.

vi forsømmer det danske sprog til fordel for en masse smart udenlandsk tale, og nu må der ske noget!! dyveke her har taget et aldeles fremragende initiativ, udløst af den forestående krise mit elskede modersmål stiler mod, hvis ikke vi reagerer...
nu skal jeg så bare hitte ud af, hvilket stakkels lille forsømt ord, jeg skal tage til mig... eller om jeg skal tage skridtet fuldt ud og få tvillinger...
jeg har besluttet mig for, at det skal være et verbum. jeg forpligter mig nemlig til at bruge mit lille nye ord på jævnlig basis i min blog, og så tror jeg, at et verbum vil være det bedste for mig, for ikke af vanvare, at komme til at udsætte den lille ny for omsorgssvigt...


uhh... det er en stor beslutning!!

Ingen kommentarer: