mandag den 12. marts 2007

...ildelugtende

blev i dag i børnehaven mødt af en jublende glad to-årig med lort hele vejen op i nakken, og alligevel... dagens bedste knuser lige der på stedet, i solen, varme helt ned i tæerne. meget ildelugtende, men det gør faktisk ikke så meget...

hvorfor er det at mine egne børn kan lugte værre end et mindre gylleudslip, uden at det rører mig noget videre, mens andres bare skal nærme sig med antydningen af en prut i bleen, og så er jeg den, der er smuttet...

meget heldig fordeling for øvrigt...

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det er faktisk også kommet bag på mig, hvor lidt sart jeg er, når det kommer til mit eget barn.

Lort på hænderne kan vaskes af. Men jeg må til gengæld indrømme, at jeg aldrig får det helt godt med det der snot.

Christina sagde ...

jeg må nok blankt erkende at jeg efterhånden er totalt immun overfor alle slags kropsvæsker (fantastisk begreb!!)... så længe de kommer fra afkom jeg selv har produceret ;-)

Og ikke kommer i nærheden af noget som ikke kan vaskes på minimum 60 grader.

Frk. Maj sagde ...

Gik forbi en go gang opkast igår - ikke en kropsvæske der er mig venligt stemt

Christina sagde ...

my point being... hvis den nu var kommet fra eget afkom... og dog, den berømte undtagelse, opkast ER bare for klamt!!

Christina sagde ...

punktum!!

Zette sagde ...

Jep, fremmedes børn der stinker af opkast tar prisen!

Christina sagde ...

kun toppet af fremmedes børn, der lugter af opkast OG har lort i bleen ;-)

Louise Juhl Dalsgaard sagde ...

Øhhh, hvad gør en barnløs kvinde i dette forum. Må jeg låne en lorteble? Kan jeg så få lov at deltage i dette pragtfulde (og interessante) forum:-)

Christina sagde ...

ja, man skal være stor nok til at erkende at man har taget munden for fuld... he he...