lørdag den 10. marts 2007

og så blev det weekend

er lige kommet hjem fra arbejde, og JA, dette er en af de weekender hvor man burde betale sig fra at komme 5 timer hjemmefra... og nu er det så heldigvis sådan at jeg elsker mit arbejde, og så stemmer det jo meget godt overens... (og jeg får tilmed penge for det!!)

jeg har et studiejob på en neonatal-afdeling (altså sådan en hospitalsafdeling for for-tidligt-fødte og syge, nyfødte børn). det kan til tider være meget hårdt, men oftest er det ekstremt givende. og det var det heldigvis i dag.

det allerbedste ved at have disse korte lørdagsvagter er, at man ikke når at køre træt; man kommer tidligt op og kommer i gang med dagen (at have hele huset for sig selv en lørdag morgen er ikke at kimse af!!). man får udrettet noget og føler at man gør en forskel, og er stadig hjemme i god tid til at holde overskudsweekend med familien...


men det aller-allerbedste er, at i mit arbejde ligger, legitimt og helt uden at nogen kigger skævt til en, muligheden for at køre indendørs og (næsten) hæmningsløst monsterræs på løbehjul!!!

Ingen kommentarer: