fredag den 16. marts 2007

fobisk

angiveligt er vi som folkefærd mest bange for tandlæger, højder og døden... (tillader mig at forholde mig en lille smule kritisk til på dr's artiklel om ovenstående, kan ikke se at 36% er hverken mere eller mindre end 36%, og antager derfor, at den beskrevne procentdel er ligeså bange for døden som for tandlæger, miss mikkelsen har ikke plads til decimaler...!)

er man ikke bange for ovenstående men stadig i tvivl om man har en fobi, kan man med fordel kigge her og undersøge om man kunne risikere at lide af catapedafobi (fobi mod at hoppe, har jeg ikke) eller pediculofobi (fobi mod lus... har jeg med sikkerhed :-))


med ønsket om en god weekend!!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

"Når man nu ikke har sit eget værelse" godt skrevet. Sådan har jeg det også. Jeg savner tit mit gamle værelse, lukke døren. Men tit lidt svært når man nu er familie.

Christina sagde ...

lige ind og lette på låget, og så kan man lidt igen...

glæder mig til den dag jeg igen får mit eget værelse irl, men dette er en ok erstatning for nu ;-)

Christina sagde ...

og... undskyld min uhøflighed, vidner om dårlig opdragelse, men arbejder med det ;-) hjertelig velkommen til, kontorchef og tak for komplimenten :-)