onsdag den 28. marts 2007

SMILets by

missblueeyes opfordrede mig i går, i en kommentar til mit indlæg om anbefalinger, til at kigge nærmere på mine prioriteringer. kom i dag forbi et butiksvindue med en stor plakat, der reklamerede for et meget velkomment koncept i århus, kaldet, "bogdage". ved ikke om det var søvnen i øjnene, eller min underbevidsthed, som åbentbart har indgået en alliance med de førnævnte blå øjne, om at få mig ud af vinterdvalen. det som jeg læste, var i hvert fald "bondage i århus musikhus".

... godmorgen :-)

4 kommentarer:

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha, se nu taler vi samme sprog! Jeg læste faktisk også "Bogdage" som Bondage, lige da jeg så det :D Hmm... Et klart tegn på at jeg får for lidt sex - jeg begynder at se sex alle steder.

miss mikkelsen sagde ...

så slå et smut forbi smilets by, her får vi så meget, at vi får behov for at udstille det i musikhuset ;-p

det er den 21. og 22. april...

Kenneth sagde ...

Jeg tror helt sikkert også jeg ville læse det ord som "bondage" - det ligger da lige for - det kan da være det er helt bevidst for, at få folk til at stoppe op? :)

miss mikkelsen sagde ...

reklame for bogmesse OG inspiration til alle forårslumre århusianere... dygtige mennesker... har altid haft stor respekt for den branche ;-)